.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين يادواره شهداي اصناف ساري برگزار شد

رييس بسيج اصناف كشور گفت : امروز فعاليت هاي بسيج اصناف در ايثارگريها و فداكاريهاي عرصه هاي مختلف جامعه و نيز حمايت و پشتيباني از ولي امر مسلمين جهان در واقع تبعيت از سيره نبوي و ائمه اطهار (ع) است زيرا ثمرات و شكوفايي آن در نظام اسلامي ببار نشسته است.

سردار مجید مشايخي اظهارداشت: اصناف كشور در دو جبهه جهاد في سبيل الله يكي در جهاد مالي و ديگري در جهاد جاني در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند فرزندان لشكر 25 كربلا مازندران هستند و حماسه و رشادتهاي رزمندگان اين لشكر زبانزد است .

وی با بيان اينكه لشكر 25 كربلا در دفاع مقدس به عنوان لشكر خط شكن و هميشه سرافراز ياد شده و هيچ كس نمي تواند رشادتها ، جانفشانيها و ايثارگريهاي رزمندگان اسلام در اين لشكر را پنهان نمايد افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنانشان ، لشكر 25 كربلا استان را يكي از بهترين ، شجاعانه ترين و قهرمانانه ترين لشكر عنوان كردند.

رييس بسيج اصناف كشور در بخش ديگر از سخنان خود يكي از ماموريت بسيج اصناف را عينيت بخشيدن به تلاش و حضور در صحنه هاي پيشرفت در جامعه ذكر كرد و بيان داشت: انصافا بسيج اصناف نشان داده است كه پشتيبان ولايت فقيه است و همچنان از آرمانهاي امام راحل (ره) و شهداي دفاع مقدس پيروي مي كند.

سردار مشايخي افزود: در طول پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بسيج اصناف كشور با برگزاري يادواره هاي شهدا ياد و خاطره هم رزمان خود را گرامي مي دارند و نمي گذارند اهداف شهدا در پيچ و خم زندگي به فراموشي سپرده شوند.

خاطر نشان می شود ،اولين يادواره شهدای اصناف ساری شب چهارشنبه با حضور مديران كل دستگاههاي اجرايي استان ، نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي ، خانواده هاي معظم شهداي اصناف ، ايثارگران و جانبازان و نيز اصناف و كسبه ساري، توسط اداره بازرگانی ،مجمع امور صنفی،کانون بسیج اصناف،اتحادیه قنادان شهرستان ساری برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.